Szállítási feltételek
A megrendelt termékek kiszállítását a GLS csomagküldő szolgálat végzi, jelenleg kizárólag magyarországi címre!
Amint átadásra került a Fresh Hungary webáruházától a megrendelt csomag a szállítást végző céghez, a csomagátvétellel kapcsolatos esetleges egyeztetést, az adott céggel szükséges lefolytatni.
GLS Call center a címzettek részére: 07:00-20:00 óráig: +3629 88 67 00
A feladott csomagokat a felvételt követő munkanapon reggel 8 és délután 17 óra között kézbesítik.
Felhívjuk kedves megrendelőink figyelmét, hogy olyan szállítási címet szükséges megadniuk, ahol a kézbesítő megtalálja Önöket munkanapokon 8-17 óra között.
Miután a csomag elkészül, és átadásra kerül a csomagküldő szolgálatnak, e-mailben értesítést küldünk a megrendelőnek a csomag várható kiszállítási napjáról.
A csomagfeladást követően a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül.
Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
Megrendelt Csomagját a GLS online felületén is nyomon követheti az alábbi elérhetőségen:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match
Utánvéttel kézbesített csomagját bankkártyával is kiegyenlítheti a futárnál lévő mobilterminálon, amelyről bizonylatot kap.
Az utánvét összegének bankkártyával való teljesítésére a következő hitel- és betéti kártyákkal van lehetőség: MasterCard, Maestro, Visa, American Express.
A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, vagy egy másik címre.
Szállítási cím utólagos módosításakor előfordulhat, hogy a GLS címleosztása miatt depóváltásra van szükség, ami +1 munkanappal megnövelheti a kiszállítás időtartamát.
Amennyiben a címzett a csomag átvételét megtagadja, akkor a második kézbesítési kísérletre nem kerül sor, a csomag a Megbízóhoz automatikusan visszaszállításra kerül.
Felhívjuk tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a számlázási adatok utólag nem módosíthatóak!
A "számlázási cím" mező kitöltésekor magyarországi címet (irányítószámot) fogad el rendszerünk.
(Amennyiben külföldi címre kéri a számlázást, a megrendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a sales@freshhungary.hu e-mail címen,
vagy a (06-20-553-9819) telefonszámon, munkanapokon 9-15 óra között.
Csomagküldési költség
Magánszemély részére:
· 50.000.- Ft vásárlási értékig: bruttó 1690 Ft
· 50.000.- Ft vásárlási értéktől: ingyenes a kiszállítás max.20kg súlyhatárig!
Viszonteladó részére:
· 50.000.- Ft vásárlási értékig: bruttó 1690 Ft
· 50.000.- Ft vásárlási értéktől: ingyenes a kiszállítás max.20kg súlyhatárig!
Minimum rendelési érték 1000.-Ft!