Szállítási feltételek

A megrendelő a szállítási szolgáltatást a H24 Logistics Kft. csomagküldő cégtől veszi igénybe. Amint átadásra került a Fresh webáruháztól megrendelt csomag a szállítást végző céghez, a csomagátvétellel kapcsolatos esetleges egyeztetést az adott céggel szükséges lefolytatni.

Jelenleg kizárólag magyarországi címre tudunk csomagot küldeni!

A webáruházban kiszállítással megrendelt könyveket a 24H Logistics Kft. csomagküldő szolgálat végzi kizárólag magyarországi címre!

Szállítás 1-2 munkanap (hétvégén nincs kiszállítás). 
Figyelem! Kérjük rendeléseiket úgy időzítsék, hogy év végi leállás miatt a kiszállításaink 2019.12.14. és 2020.01.02. között szünetelnek. Rendeléseiket ez időszak alatt is fogadjuk, de a kiszállítások már csak 2020.01.02.-án lesznek feldolgozva.

A feladott csomagokat a felvételt követő munkanapon reggel 8 és délután 17 óra között kézbesítik. (Munkanapokon 12:00-ig beérkező megrendeléseket következő munkanapon, 12:00 után beérkező megrendeléseket pedig második munkanapon kézbesítik.)

·         Hétfő 12:00-ig leadott megrendelés – keddi kiszállítás

·         Hétfő 12:00 után leadott megrendelés – szerdai kiszállítás

·         Kedd 12:00-ig leadott megrendelés – szerdai kiszállítás

·         Kedd 12:00 után leadott megrendelés – csütörtöki kiszállítás

·         Szerda 12:00-ig leadott megrendelés – csütörtöki kiszállítás

·         Szerda 12:00 után leadott megrendelés – pénteki kiszállítás

·         Csütörtök 12:00-ig leadott megrendelés – pénteki kiszállítás

·         Csütörtök 12:00 után leadott megrendelés – hétfői kiszállítás

·         Péntek 12:00-ig leadott megrendelés – hétfői kiszállítás

·         Péntek 12:00 után leadott megrendelés – keddi kiszállítás

·         Szombat és Vasárnap leadott megrendelések – keddi kiszállítás

A fentiektől eltérő kiszállítást weboldalunkon a szállítási és fizetési feltételekben feltüntetjük (pl ünnepek, munkaszüneti napok)

Miután a csomag elkészül, és átadásra kerül a 24H Logistics Kft, e-mailben értesítést küldünk a megrendelőnek a csomag várható kiszállítási napjáról. (Sms értesítés és előzetes telefonhívás szolgáltatásunk jelenleg nincs!) Az e-mail tartalmazza a 24H Logistics Kft elérhetőségeit, és a rendeléshez tartozó csomagszámot, melyre kattintva átirányítjuk a 24H Logistics Kft csomagkövetési oldalára.

A kiszállítás napján reggel 8 órától a megrendelő a 24H Logistics Kft futárszolgálat ügyfélszolgálatán telefonon érdeklődhet a kiszállítás pontos időpontjáról, vagy a 24H Logistics Kft weboldalán a csomagszám kereső segítségével.

 Itt láthat egy 2-4 órás időintervallumot, amikor a futár valószínűleg a címre érkezik. Amennyiben ez az időpont nem felel meg a csomag átvételére, a 24H Logistics Kft. futárszolgálattal szükséges felvenni a kapcsolatot, és egyeztetni velük új szállítási időpontot vagy napot. 

Felhívjuk kedves megrendelőink figyelmét, hogy olyan szállítási címet szükséges megadniuk, ahol a kézbesítő megtalálja Önöket munkanapokon 8-17 óra között.  Kiszállítási időintervallum (pl délelőtti vagy délutáni szállítás) megadását nem tudjuk rögzíteni, jelenleg nincs ilyen szolgáltatásunk.

A 24H Logistics Kft kézbesítők nem rendelkeznek céges telefonnal, ezért nem tudjuk garantálni, hogy telefonálnak a kiszállítás előtt.

Ha a címzett nem tartózkodik a címen, a kiszállító értesítést hagy. Az értesítőn szereplő telefonszámot a Címzettnek kell felhívnia, ez idő alatt a futárszolgálat a depóban tárolja a küldeményt. 

Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része. Amennyiben az első kiszállítási kísérlet oka hibás címzés, vagy a Megbízó által korrigálható egyéb körülmény, a 24H Logistics Kft Hungary a Megbízót korrekcióra szólítja fel. Az első kézbesítési kísérlet átvétel megtagadás miatti meghiúsulása, a második kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége esetén a csomag a Megbízóhoz visszaszállításra kerül. Amennyiben a címzett a csomag átvételét megtagadja, akkor a második kézbesítési kísérletre nem kerül sor, a csomag a Megbízóhoz automatikusan visszaszállításra kerül.

Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt a 24H Logistics Kft maximum 5 munkanapig tárolja (kivétel a címzett jelzett szabadsága esetén, ekkor maximum 10 munkanapig), ennek lejárta után a csomagokat – külön jelzés nélkül - visszaszállítja a Megbízóhoz.

Átvétel megtagadása, vagy a Megbízó korrekciós eljárás során adott utasítása alapján a 24H Logistics Kft nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaszállítja a Megbízónak.

Szállítási cím utólagos módosításakor előfordulhat, hogy a 24H Logistics Kft címleosztása miatt depóváltásra van szükség, ami +1 munkanappal megnövelheti a kiszállítás időtartamát.

A csomagok várakoztatására nincs lehetőség, tehát 1-2 munkanapon belül kiszállításra kerülnek a megrendelések.

Felhívjuk tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a számlázási adatok utólag nem módosíthatóak! A "számlázási cím" mező kitöltésekor magyarországi címet (irányítószámot) fogad el rendszerünk. (Amennyiben külföldi címre kéri a számlázást, a megrendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a webaruhaz@freshhungary.hu e-mail címen vagy a (06-20-553-98191) telefonszámon, munkanapokon 9-16 óra között.

Csomagküldési költség

Magánszemély részére:

·         50.000.- Ft vásárlási értékig: bruttó 1690 Ft

·         50.000.- Ft vásárlási értéktől: ingyenes a kiszállítás max.20kg súlyhatárig!

Viszonteladó részére:

·         50.000.- Ft vásárlási értékig: bruttó 1690 Ft

·         50.000.- Ft vásárlási értéktől: ingyenes a kiszállítás max.20kg súlyhatárig!